idaonellson

Alla inlägg den 5 november 2012

Av Ida Nellson - 5 november 2012 20:27

 

Vet världens sämsta collage, men tänker oxå sluta på bloggen, men ida, sprid inte ryckten, jag pratar inte sk't. Och det vet du. Du borde tänka dej för, sköt detta, du är inte 5, herregud.


Ja, om det inte är iDÖ för mej så antar jag väl att det var förväl av Kebabish, SOM INTE PASSAR MED KALKONISH FÖR KEBAB OCH KALKON PASSAR FANIMEJ INTE IHOP!

Av Ida Nellson - 5 november 2012 17:19

JA NI SER JU RUBRIKEN, SLUTAR HÄR NU. PGA BELLA, O HENNES JÄWLA TJAT OM ALLT O ALLA. SKITSNACK ÄR DE SOM BJUDS NÄR MAN TRÄFFAR HENNE, SÅNNA SOM HENNE KALLAS: S V I K A R E !

SÅ VAD NI ÄN GÖR LITA ALDRIG PÅ HENNE ( IAF ENLIGT MIG, STOOOORT ) 

MEN KOMMER SNART SKAPA EN NY BLOGG SOM JAG SKA BLOGGA PÅ..VILL NI LÄSA DEN KOLLA MIN NYA AB PÅ MSP! ÄLSKAR ER, HOPPAS NI FORTSÄTTER ÄLSKA MIG, PUUUUUUSSS ♥


 

HÄR FÅR NI EN FIN BILD. SOM INTE GÄLLER MEJ O BELLI.


PS, TYCK ATT JAG ÄR OMOGEN MEN DE Ä SANT. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan! Vi är 2 random roliga tjejer som kommer blogga om msp! ^^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards