idaonellson

Alla inlägg den 1 november 2012

Av Ida Nellson - 1 november 2012 19:46

 

Tack kära Moa för tröjan! <3 Älskar deiii abvf! Men iaf, älskar också animeringen (L)

Köpte aldrig MSP tidningen, den fanns inte ._."


Iaf, till rubirken: Ja, jag är deprimerad. Fråga INTE varför, tack så mycke :), känner inte för att blogga, Men hoppas Ida kan komma på något att blogga om och slänga in ett inlägg.

// Bellis


Av Ida Nellson - 1 november 2012 19:38

               

Aj lav ja Frida! <3 Jaoo, hahadagens "Hjälp" att levla" blev en av mina bästa vänner, haha! :D
Älskar dej Frida, du är stört skön! Även fast vi bara känt varran i typ 1 dag! ^^ (L) Saknar dej, så logga in! <33


// Bella.

Av Ida Nellson - 1 november 2012 08:02

Jag tänkte börja med dagens moviestar, och sånna som behöver hjälp att levla c: Haha, blir kanske inte varje dag, men då det blir, blir det :D


       

Älskar dej Bella! (Hon kallas det irl ^^) Du är jätte bra på att pigga upp en! <3 om ni vill ha en az bra vän, adda I love yoou 8DD, hon skapa gbn igår, och har inte haft så mke tid på sej att köpa ny kläder..;D

Och det vi skrev, jag ströck (stav) över några namn, men jag tror att om man läser det, om DOM det hndlar om läser det, är jag BERGSSÄKEER, på att dom fattar.


 

Inte lika mycket fame kvar nu! Hjälp Frida levla! Vet inte så mycket om henne, har chattat lite, verkar snäll, go rolig :3 Så hjälp henne levla! c: <3


Idag kommer MSP-magasinet ut! :D Tror inte jag har så värst mycket tid att köpa det idag, Tyvärr.

Eftersom vi var och handlade igår. Men kanske kan be mamma att vi kör o köper, haha :)

Ha en bra torsdag! :)

Å, juste, jag kommer hålla nedräkning, 23 dagar kvar, för min absoluta favvo serie iCarly, sista avsnittet (Repriser kommer såklart, men ni fattar!) sändas den 24/11.. Fatta, allt Creddie/Seddie, är ju för f'n man vill veta! :D
Jajajooo, bajj! ^^


// Bella

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan! Vi är 2 random roliga tjejer som kommer blogga om msp! ^^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards