idaonellson

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2012

Varning, LÅNGT INLÄGG!!! xD

Av Ida Nellson - 28 oktober 2012 09:55

Här kommer jag o Idas gryma chatter! (chatter? xD)


                 


En liten del av våra gryma chattar! (d) Vi er best allzå! :D <333


   

Min kära vän DreamDude! Vi chattade mer i chattrum, men iaf, vi körde sanning elr konka, med _Sanni_ och puss puss msp (nån random i chattrummer xD) Och då nvard et min tur, såhär var det: - Ok, Dream, sanning, konka elr procent? :) - Hmm.. Konka! - Ok, gå till ett chattrum o säg till en kille: Du är heeeet! Så var det! ^^


        

Fin chatt finis vi hade! ;**


// GLAD HALLOWEEEEEEEN BEEEEEEEEEEEEEEELLAAAAAAAAAAAA som saknar Ida! :(

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Nellson - 16 november 2012 19:28

Skit. Rent ut sagt. Lyssnade på Pink's Try 500 ggr, och efter 10 gånger bara sprack det. Orkar inte vara stark längre. Så efter mycket lyssnande, raderna '' But Just Because It Burns Doesn't Mean You Gonna Die, You Gotta Get Up And Try Try Try '' för...

Av Ida Nellson - 5 november 2012 20:27


  Vet världens sämsta collage, men tänker oxå sluta på bloggen, men ida, sprid inte ryckten, jag pratar inte sk't. Och det vet du. Du borde tänka dej för, sköt detta, du är inte 5, herregud.   Ja, om det inte är iDÖ för mej så antar jag väl at...

Av Ida Nellson - 5 november 2012 17:19


JA NI SER JU RUBRIKEN, SLUTAR HÄR NU. PGA BELLA, O HENNES JÄWLA TJAT OM ALLT O ALLA. SKITSNACK ÄR DE SOM BJUDS NÄR MAN TRÄFFAR HENNE, SÅNNA SOM HENNE KALLAS: S V I K A R E ! SÅ VAD NI ÄN GÖR LITA ALDRIG PÅ HENNE ( IAF ENLIGT MIG, STOOOORT )  MEN ...

Av Ida Nellson - 2 november 2012 14:50

Lite bilder (: fort. Inte lust att blogga pga av en grej på msp. Bellsii...

Av Ida Nellson - 2 november 2012 09:57

Heej hur mår ni då? :) jag mår bra, ja hyfsat, lite deppig fortfarande, eller mycket rättare sagt, MEN HA EN JÄTTE BRA FREDAG! Fffaaaaan skolan börjar ju på mån .._. Aja, hoppas msp tidningen kommer D: orkar inte ta bild o lägga ut, bajj.. // Bellsi...

Presentation


Hejsan! Vi är 2 random roliga tjejer som kommer blogga om msp! ^^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards